Tendenze Globali di Mining Digital

Attualmente, a scala minera di a China conta per 65% di u totale di u mondu, mentre chì u 35% restante hè distribuitu da l'America di u Nordu, l'Europa è u restu di u mondu.

In tuttu, l'America di u Nordu hà cuminciatu gradualmente à sustene a minera di l'assi digitale è guidà i fondi è l'istituzioni cù capacità di operazione prufessiunale è di cuntrollu di risicu per entra in u mercatu;Situazione pulitica stabile, carichi di electricità bassu, quadru legale raghjone, mercatu finanziariu relativamente maturu, è e cundizioni climatichi sò i fatturi principali per u sviluppu di a minera di criptocurrency.

USA: Missoula County Committee of Montana hà aghjustatu regulazioni verdi per l'estrazione di l'assi digitale.I rigulamenti esigenu chì i minatori ponu esse disposti solu in spazii industriali ligeri è pesanti.Dopu rivisione è appruvazioni, i diritti minieri di i minatori ponu esse allargati à u 3 d'aprile di u 2021.

Canada: Cuntinueghja à piglià misure per sustene u sviluppu di l'attività minera di l'assi digitale in Canada.Quebec Hydro hà accunsentutu à riservà un quinto di a so electricità (circa 300 megawatts) per i minatori.

Cina: L'avventu di a stagione annuale di inundazioni in a pruvincia di Sichuan in Cina hà iniziatu un periodu di costi di l'electricità significativamente più bassi per l'hardware minerariu, chì ponu accelerà più minera chì si svolge.Siccomu a staghjoni di l'inundazioni reduce i costi è aumenta i prufitti, hè previstu di vede una riduzzione di liquidazione di Bitcoin, chì ancu stimulà l'aumentu di i prezzi di munita.

 

Cumpressione di margini

Quandu l'hashrate è a difficultà aumenta, i minatori anu da pruvà più forte per esse prufittuamente, finu à chì ùn ci sò micca fluttuazioni dramatiche in u prezzu di u bitcoin.

"Se u nostru scenariu di punta di 300 EH / s passa, u radduppiamentu efficace di l'hashrate glubale significaria chì i premii minieri seranu tagliati à a mità", hà dettu Gryphon's Chang.

Cume a cuncurrenza manghja l'alti margini di i minatori, l'imprese chì ponu mantene i so costi bassi è sò capaci di operà cù machini efficaci seranu quellu chì sopravvive è avè una chance di prosperà.

"I minatori cù i costi bassi è e macchine efficaci seranu megliu posizionati mentre quelli chì operanu macchine più vechje sentenu u pizzicu più cà l'altri", aghjunse Chang.

I novi minatori seranu soprattuttu affettati da margini più chjuchi.L'energia è l'infrastruttura sò trà e considerazioni di costu chjave per i minatori.I novi entranti sò più difficili per assicurà l'accessu à pocu pressu à questi, per via di una mancanza di cunnessione è di una crescita di a cumpetizione per e risorse.

"Avemu anticipatu chì i ghjucatori inexperienced seranu quelli chì sperimentanu marghjini più bassi", disse Danni Zheng, vicepresidentu di u minatore criptograficu BIT Mining, citendu i costi cum'è l'electricità è a custruzzione è u mantenimentu di u centru di dati.

I minatori cum'è Argo Blockchain s'impegnanu per ultra-efficienza mentre crescenu e so operazioni.Data a crescita di a cumpetizione, "avemu da esse più intelligenti nantu à cumu cresce", hà dettu u CEO di Argo Blockchain, Peter Wall.

"Pensu chì simu in stu tipu di superciclu chì hè diversu da i cicli precedenti, ma avemu sempre à mantene l'ochju nantu à u premiu, chì hè assai efficiente è avè accessu à una putenza low-cost", Wall aghjunse. .

Aumento di M&A

Cume i vincitori è i perdenti emergenu da e guerre di hashrate, e cumpagnie più grande è più capitalizzate prubabilmente ingugliaranu i minatori più chjuchi chì luttano per mantene u ritmu.

Thiel di Marathon aspetta chì una tale cunsulidazione ripiglià à a mità di u 2022 è oltre.Ellu aspetta ancu chì a so cumpagnia Marathon, chì hè ben capitalizata, cresce in modu aggressivu l'annu prossimu.Questu puderia significà acquistà ghjucatori più chjuchi o cuntinuà à investisce in u so propiu hashrate.

Hut 8 Mining, chì hè pronta à seguità u listessu playbook."Semu incassati è simu pronti per andà, indipendentemente da quale modu u mercatu gira l'annu prossimu", hà dettu Sue Ennis, capu di relazioni investitori per u minatore canadianu.

Oltre à i grandi minatori, hè ancu pussibule chì e grande entità, cum'è e cumpagnie di energia è i centri di dati, volenu unisce à l'acquistu di compra, se l'industria diventa più competitiva, è i minatori affruntà a crunch margin, secondu u Muru di Argo.

Parechje tali cumpagnie tradiziunali sò digià entrate in u ghjocu mineru in Asia, cumpresu u sviluppatore immubiliare basatu in Singapore Hatten Land è l'operatore tailandese di centru di dati Jasmine Telekom Systems.Gobi Nathan di u minatore malasia Hashtrex hà dettu à CoinDesk chì "l'imprese in u Sud-Est asiaticu cercanu di creà strutture à grande scala in Malesia l'annu prossimu".

In u listessu modu, Denis Rusinovich, basatu in Europa, cofundatore di Cryptocurrency Mining Group è Maverick Group, vede una tendenza per l'investimenti intersettoriali in a minera in Europa è in Russia.L'imprese vedenu chì a mining bitcoin pò subsidià altre parte di a so attività è migliurà a so linea di fondu generale, Rusinovich hà dettu.

In Russia, a tendenza hè apparente cù i pruduttori d'energia, mentre chì in l'Europa cuntinentale, ci sò tendenu à esse miniere chjuche chì integranu a gestione di i rifiuti cù a minera o prufittà di picculi pezzi di energia stranded, aghjunse.

Potenza economica è ESG

L'accessu à u putere à pocu prezzu hè sempre statu unu di i pilastri principali di una attività minera prufittuosa.Ma cum'è a critica annantu à l'impattu di a minera annantu à l'ambiente hè cresciuta, hè ancu più impurtante per assicurà e fonti d'energia rinnuvevuli per stà cumpetitiva.

 

Cume a minera diventa più competitiva, "soluzioni di risparmiu d'energia seranu un fattore determinante di u ghjocu", hà dettu Arthur Lee, fundatore è CEO di Saitech, un operatore mineru di asset digitale basatu in Eurasia, guidatu da energia pulita.

"U futuru di a minera di criptu seria abilitatu è sustinutu da l'energia pulita, chì hè a scurciatoia versu a neutralità di u carbonu è una chjave per allevià a carenza di l'electricità in u mondu sanu mentre migliurà u ritornu di l'investimentu di i minatori", hà aghjustatu Lee.

Inoltre, ci sò prubabilmente esse minatori più efficienti di l'energia, cum'è l'ultime Antminer S19 XP di Bitmain, chì entreranu ancu in u ghjocu, chì farà chì l'imprese currenu più efficaci è avè menu impattu annantu à l'ambiente.

 

Soldi veloci versus investitori di valore

Unu di i mutivi principali chì parechji novi attori sò affollati in u settore di a minera di criptu hè duvuta à i so alti margini è ancu à u sustegnu di i mercati di capitali.U settore mineru hà vistu una mansa di IPO è di novu finanziamentu da i investituri istituziunali questu annu.Quandu l'industria diventa più matura, a tendenza hè prevista di cuntinuà in 2022. Attualmente l'investituri utilizanu minatori cum'è un investimentu proxy per u bitcoin.Ma cum'è l'istituzioni diventanu più sperimentati, cambiaranu cumu investenu in a minera, secondu Gryphon's Chang."Avemu nutatu chì si concentranu più nantu à e cose chì l'investitori istituzionali tradiziunale ponenu assai enfasi, chì sò à dì: a gestione di a qualità, l'esekzione sperimentata è l'imprese chì agiscenu cum'è organizzazioni blue chip [imprese stabilite] in uppusizione à i promotori di azioni ". disse.

 

Nove tecnulugii in a minera

Cume a minera efficiente diventa un strumentu più impurtante per i minatori per stà davanti à a cumpetizione, l'imprese aumenteranu u so focusu micca solu nantu à i computer minieri megliu, ma ancu e tecnulugia novi innovatori per maximizà u so prufittu generale.Attualmente i minatori sò inclinati versu l'usu di tecnulugia cum'è u rinfrescante à immersione per rinfurzà u rendiment è diminuite u costu di a minera senza avè da cumprà computer supplementari.

"A parte di riduce u cunsumu di energia è l'inquinamentu di u rumore, u minatore à immersione raffreddata à liquidu occupa significativamente menu spaziu, senza ventilatori di pressione, cortini d'acqua nè fanni raffreddati à acqua necessarii per ottene un megliu effettu di dissipazione di calore", disse Lu Canaan.


Tempu di Postu: Mar-02-2022