ANTMINER Insight 2022

U Status di l'Industria Minera di Bitcoin

Nta l'ultimi anni, a minera di Bitcoin hà sviluppatu da a participazione di uni pochi di geeks è programatori à un scopu d'investimentu caldu cù un capu di u mercatu attuale di $ 175 billion.

Per mezu di i fluttuazioni in u mercatu di u toru è in l'attività di u mercatu bear, assai imprenditori tradiziunali è cumpagnie di gestione di fondi cuntinueghjanu à ghjucà un rolu chjave in l'industria minera oghje.L'imprese di gestione di fondi ùn utilizanu più mudelli tradiziunali per misurà a minera.In più di l'introduzione di più mudelli ecunomichi per misurà i rendimenti, anu ancu introduttu strumenti finanziarii cum'è futuri è cupertura quantitativa per riduce i risichi è aumentà i ritorni.

 

U prezzu di l'hardware minerariu

Per parechji minatori chì anu intrutu o chì pensanu à entre in u mercatu di a minera, u prezzu di u hardware di a minera hè d'interessu chjave.

Hè cumunimenti cunnisciutu chì u prezzu di l'hardware di a minera pò esse divisu in duie categurie: u prezzu di fabbrica è u prezzu circulante.Parechji fattori dettanu queste strutture di prezzu cù u valore fluttuante di Bitcoin, un fattore chjave in u mercatu di hardware novu è di seconda mano.

U valore di circulazione attuale di l'hardware minerariu hè affettatu micca solu da a qualità, età, cundizione è u periodu di garanzia di a macchina, ma da i fluttuazioni in u mercatu di munita digitale.Quandu u prezzu di una munita digitale cresce bruscamente in un mercatu di toru, pò causà un short supply di minatori è generà una prima per hardware.

Questa prima hè spessu proporzionalmente più altu ch'è l'aumentu di u valore di a valuta digitale stessu, chì porta assai minatori à investisce direttamente in a minera invece di criptu di munita.

In listessu modu, quandu u valore di una munita digitale hè in calata è u prezzu di l'hardware minerariu in circulazione principia à calà, u valore di sta diminuzione hè spessu menu di quellu di a munita digitale.

Acquistu un ANTMINER

À u mumentu, ci sò eccellenti opportunità per l'investituri per entra in u mercatu è pussede hardware ANTMINER basatu annantu à parechji fatturi chjave.

Nantu à u recente halving di Bitcoin, parechji minatori stabiliti è investitori istituzionali anu avutu una attitudine di "aspittà è vede" nantu à l'effetti nantu à i prezzi di a valuta è a putenza tutale di l'informatica di a reta.Dapoi a mità di l'11 di maghju di u 2020, a putenza di l'informatica di a rete mensile tutale hè cascata da 110E à 90E, in ogni modu, u valore di Bitcoin hà godutu una lenta crescita di u valore, restandu relativamente stabile è liberu da e forte fluttuazioni anticipate.

Dapoi sta halving, quelli chì anu compru un novu hardware mineru pò aspittà una apprezzazione di a macchina è di Bitcoin in i prossimi anni finu à u prossimu halving.Quandu andemu in stu novu ciculu, i rivenuti generati da Bitcoin stabilizzaranu è i prufitti prubabilmente fermanu custanti in tuttu stu periodu.


Tempu di Postu: Mar-02-2022